BRRRRRR

kallt som tusan är det nu :/ ensamt äre också
sitter och dricker te och stickar på en halsduk som... nej ja stickar inte men te är gott. lyssnar på musik, smuts-musik. tänkte på saker ja skulle skriva här men nu har ja visst glömt bort alltihop. ja är trött ja ska mysa sönder min säng snart he :]]]
ah, de är dåligt nu när det är OS för det är inte ofta de är nå som är kul att se på men de är alltid någon som kollar på någon sport så tvn är alltid upptagen. med OS.

ja undrar om ja ska gå upp klockan fem på måndag för att kunna hänga med till sthlm... funderar på om de är värt det...
men ja tror det för pappa sa ju trots allt "det är klart du ska hänga med. du kan ju handla massa"
jag "ja för jag har ju så mycket pengar, inte"
då säger han "men.. jag har ju!"
muhaha :]

nu äre dags..... gonatt sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0