JAG KAN FÅ DIG NÄR DU VILL ♥

HATAR att vara ensam. asdfghjklqwrrwqrdq....
och ja har glömt bort att kolla upp vilket datum det är. hade nästan glömt bort vilket det var. kom på det nu igen
11 augusti idag, ja fyller år om EXAKT 10 månader.
yes 18 år, ja ja har växt som satan på senaste åren
snart har ja körkort, bil (volvo) hund, radhus, man, tre-fyra barn, grannar som är dumma i huvudet, dålig lön, tappat kontakten med gamla vänner (matilda, äntligen)
ja såatteh....
inte världens roligaste kanske? nej. jag vet..
jag är hungrig igen och mina ögon svider. tråkigt att sova ensam.. toom säng

baibaithen/
M
L
III
-ers


ja gillar sommarN mycket bättre än vintern, och som det är nu
regn och kallt som fasen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0