PANNKAKA MED SYLT PÅ

chillat hos helene, min egna gayz0r vän, tisdag-onsdag-torsdag. fett med nice var det. han inte med så mycket mer än att äta, se på film, åka longboard, lyssna på musik och spela guitar hero. eftersom att vi är sovarna och sov till 16.00 både på onsdag & torsdag.
 kom nyss hem, har tagit en dusch och käkat skinkmackor och det äckligaste var att det var ett hårstrå på min macka ÄUUCK!!!!! finns inge vidrigare.
helene skickar alla kentlåtar till mig nu, och nej kent är verkligen inte emo musik, jag älskarN och jag längtar tillbaka till den 23/3 i år. mannen i den vita hatten

imorgon blir det linde, storstan hö hö. de kommer bli så kul också för de ska regna typ 7meter regn? :( 

men hejdå. c ya don't wanna be ya, som sivert brukar säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0