13 december

jag sitter här med dåligt samvete, verkligen.. men jag vet inte varför. kanske för att jag inte hann köpa en present åt mamma i tid. för hon fyller år idag, grattis!!!!!! ♥

kom nyss hem från stockholm. det var helmysigt där. igårkväll när vi kom dit käkade vi tacos och såg på film, jag somnade tidigt som satan! vaknade imorse och åt lite frukost sen var vi nere på stan hela dagen. handlade lite julklappar och sånt, hi. jag dör jag är trött. ska nog ta och sova snart, ställde mig nyss och stekte fiskpinnar klockan halv tolv haha. nu vet jag inte ens vad jag skriver och mina ögon stänger sig hela tiden. jag vill åka skridskorrrrrr, det blir nästa vecka! kan bli kul. lindesbergs ishall, föralldel. jag vill åka i kungsträdgården 8)) fin bild tog jag där. inte suddig heller



kan bli en bra nästa vecka känns det som > tisdag julbord, torsdag parti, fredag slutar schuulan SEN LOV :DDD

och imorgon är det söndag. jag hörde någon säga, idag, att: "söndag har ju blivit den bästa dagen"
VA?
jag hatar i allafall söndagar. hoppas den inte blir sämst imorgon. jag ska göra en smörgåstårta till mami sen kanske jag tvingar lisa att hitta på något med mig. zzZZZ

over and out from gamliiidenrikti


12 december - grattis liza som redan fyller 17 år ;>


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0