23 december

jag blir alltid nervös dagen innan julafton hahaha. nu är jag inte så otaggad på julen längre. ska till bästa kusinerna imorgon :> sen hem på kvällen och få alla julklappar från mammi och pappi, dom bästa grejerna hihu. juldagen och annandagen är också julfirande 'inbokat'. men sen i helgen får jag äntligen träffa mina små vänner, haha. ge varandra julklappar och sånt :D
sen är det nyår. fick ett sms av lisa igårkväll, en inbjudan till middag hos henne på nyårsafton :)) vad händer sen på kvällen?
får fortsätta leta..

bara snön som fattas nu
sitter och äter på en chicken wrap från mc donalds, och dricker julmust såklart, alla tiders! ska hoppa på en buss sen. jag skriver senare ikväll när jag kommer hem, dom sista minuterna innan julafton hö hö ^.^

carry you home carry you home carry you home carry you home carry you home carry you home carry you home carry you home
trouble is our only friend and he's back again

i'm watching you breathing for the last time
a song for your heart
but when it is quiet
i know what it means and
i'll carry you home i'll carry you home

if she had wings she would fly away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0