d-d-ddrama

lördag 20 december. fyra dagar kvar till julafton. snart klar med alla julklappar, ska handla det sista imorgon :> blev en ganska tråkig kväll i torsdags. inget för mig iaf. igår sov jag och mickis från 14.00-19.00 typ, sen gick vi till lisa och såg på en film :) mickis, liza och linnie gick hem. jag och lisa åt mackor drack the och såg på ensam hemma sen sooov vi som tusan till klockan ett idag! vi tog en sväng i regnet och köpte några julklappar sen åkte vi till frövi..oj oj nu vet jag inte ens vad jag har skrivit det bara kommer utan att jag tänker.

det finns männskor ja har tröttnat på nu, skööönt :) bai.
musik nu, sen sovis, åka iväg till marieberg imorgon med familj. tur, för det är tråkig söndag imorrn annars

mig själv <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0