good times

nu har samma låt varit i mitt huvud sen i lördags, po po po poker face haha ._.
igår kunde jag inte sova, det blev en såndär "jag måste sova MÅSTE" och då går det verkligen inte. klockan var halv fyra när ja kollade på klockan sist och imorse vaknade jag halv tio :> väckte mami så skjutsade hon mig till bussen som går tio. har varit helt mos i huvudet hela dagen tillsammans med lisen. nej nu ska jag äta pannkaka och packa väskan tills imorrn, ska upp till ishallen på idrotten, kanonkul! hrm 

som du sa
"det kan vara svårt att bli riktigt nöjd, det är så lätt att fantisera"
och mina tankar och minnen står mig upp i halsen, men mycket vill ha mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0