h-h-hej här kommer

emelie, he. kom nyss hem från mtotheg. min helg har varit kalasbra! i fredags var vi hos häll i. igår hjälpte jag mickis att flyttstäääda eftersom att hon lämnar mig ensam kvar här idag...hon ska bo i linde istället, jahapp. vi skruvade ner hennes säng det gick som smoert sen gick jag till BUSS och åkte till MG sen tog vi benen tillsammans med jennie och gick till bk som var fixarN! det slutade i allafall med att jag och jennie gick hem till helene 02.00 för hon bjöd på cola chips och choklad, och så fick jag låna hennes klocka. bra lördag, mycket bra! :> idag var MG lite då-lik, lite, så vi tog promenad hela dagen.

jag har noll koll....känns bra
inte,
alls.

mamma: "DET ÄR MAT!! KÖTTFÄRSÅS OCH SPAGHETTI.." hörde jag rätt eller fel de undrar ja, hoppas de va rätt, mu..
ja kommer tillbakaaaaaaa



helene på skolfotot, så set. hahahahahahahahaha :]

nu ska jag lyssna på musik till klockan 21.oo för då ska ja kolla på wallander med min papai tror jag nog.
the hives - you dress up for armageddon
timo räisänen - about you now
laakso - high drama
the tough alliance - something special
the shins - new slang
damien rice - i remember
damien rice - older chests
bright eyes - haligh, a lie, haligh
elliot smith - angeles
kent - månadens erbjudande
kristian leontiou - fast car
mando diao - the band
oasis - don't look back in anger
pixies - where's my mind?
säkert - någon gång måste du bli själv
the killers - jenny was a friend of mine
tiger lou - oh horatio!
the rolling stones - under my thumb

idag har ja blandad musiksmaaaaaaaaak
mmh muusik
<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0