hey now

det här är mli, sitter på mitt rum, 50+ grader här inne skulle jag tippa på, huvudet brinner upp, mätt.
wei nu är jag klar med två julklappar :DD ett antal kvar men.

skulle åkt in och handlat idag men det blev ju så att ingen orkade med det. lisa färgade mitt hår, linnie och matilda kollade på. det hände inte så mycket sen.. jag och lisa tog halv sju bussen till frövi sen och nosade lite. nu är jag hemma och brinner upp. med nyfärgat hår lite också :> ingen kommer märka någon skillnad säkert!

imorgon är det torsdag då har jag ett schema som ser ut såhär 8) hä
- skolan 08.40-13.30
- hem till mickis
- sen fest ju ja hoppas det blir lite kul va
- sova kanske..
det var inte så mycket plan som jag trodde.

nu äre dags att sov. ska lyssna på lite mer musik först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0