jag har varit vilsen lisa

vad heter du?

igår hade jag en jätte dålig dag fram till kvällen. fast när jag tänker efter så var den inte så dålig. jag fick god mat och fikade med mormor. sen sa jag till lisa att jag tänkte ta livet av mig så då fick jag åka hem till henne. vi gjorde tacos, såg på wallander och var ute med muggnar det vara bra slut på veckan :>

tog mig till skolan vid tio imorse. mickis var sjuk, matilda var sjuk ._. blev inge barnkunskap av för mig heller! så..ännu en värdelös skoldag med en havtimmes naturkunskap.

IMORGON ÄR JAG LEDIG <3 ska äta julbord, och färga håret kanske om jag vågart.



är hemma hos kineserna nu. alla dom andra sitter ute i köket och tittar på handboll jag är jätte ensam. fick nyss fläskfilé och potatisgratäng, på en måndag. så jävla gott var det hihi.

nu orkar jag inte med mig själv längre.
miaow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0