prison break

konstig dag, jag har sovit. ingen schuul idag, sov bara sov. sen åt jag baguette sen gick jag, jens, liza, lisa, muggnar och linnie hem till mickis nya lägenhet för hon bjöd oss på fika :) bra dag. vi var ute och gick lite i regnet och sen gick jag tillbaka med mickis sen åkte jag smygis på tåget hem hihi. sen väntade jag bara på bussen och nu sitter jag hemma med min älskling. datorrr. åt nyss världens godaste mat tror jag, potatisgratäng och köttbullar, jag har nästan aldrig njutit så mycket av mat som jag gjorde nyss. HUNGRIG var jag nu är jag helt mätt, drygt.. ska dricka kaffe och se på prison break nu. det blir bra nice det.

ingen skola imorgon heller :> ska in till örebro så ska någon kika i min mun sen tar jag ledigt resten av dagen. funderar på att åka till mickis imorgon också, jag kommer att bo där från och med nu.

oj vad fort jag skrev allt, kommer inte ens ihåg vad jag har skrivit
ska DRA! i'll be back later, bai2u så länge va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0