problems

jag vet inte vad jag vill göra.
är jag hungrig - vill jag äta?
är jag trött - vill jag sova?
fryser jag - vill jag basta?
är jag smutsig - vill jag duscha igen?
är jag ensam - vill jag ringa någon?
har jag tråkigt - vill jag lyssna på musik? JA, det ska jag göra till att börja med

jag vet inte vad jag vill göra i helgen heller. eller nästa helg. beslutsångest är den värsta ångesten? inte helt sant kanske.

jag skrev nyss dit många saker på min önskelista i allafall, jag blir besviken om jag inte får allt det är det värsta, för allt kommer jag inte att få. fan. nu ska jag skicka ett sms till en kär gammel vän som jag undrar vad den gör och hur den mår osv. ett hjärta till mina kusiner idag för dom är grymmast i min värld! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0