SKYNDA SKYNDA SKYNDA SKYNDA. VARFÖR?

akta, du står på en uppäten macka!

ja ni. två dagar före jul och jag sitter här på mitt rum och har det jätte mysigt tihi :)
NEJ jag har inget att göra och jag har ingen såndär julkänsla blabla. jag är inte så förväntansfull i år, känns mest bara jobbigt. "jag börjar bli vuxen :>" nejmen. mammi hetsar runt och bakar och städar och det går inte att försöka hjälpa till heller för allt ska stå på rätt plats och jag har ingen aaning om vart. vi ska inte ens vara hemma på julafton? varför stressa sönder undrar jag. jag har ingen lust att sitta kvar här hela kvällen, rädda mig.

mitt rum har i allafall inte varit såhär snyggt och rent sen vi tapetserade om det. hittade nyss min chokladkalender från förra året bakom datorn, har alltså inte städat där på ett år :) mmh!

godnatt kanske lite, jag måste göra någonting åt det här nu. va jobbigt. jag är inte ledig förens på lördag, end of christmas 2009 såattsägaeh.. längtar!

senare: end of christmas 2008* annars. vet ju inte ens va de är för år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0