ssschuul

hej hallå idag har jag haft huvudvärken i mitt huvud hela dagen. det har nästan aldrig varit så jobbigt att gå upp på morgonen. jag vill bara hem och dricka kaffe och kolla på film i mitt julpyntade rum haha. jag vill tapetsera också för jag har hittat världens s-ssnyggaste tapet :) vilken bra dag det här är tänkte jag skriva men då skulle jag bara lura mig själv. sitter i datasalen och lyssnar på några som pratar om sitt skolarbete, alldeles ensamt är det..nu kom en svettig idrottslärare in och sa till en tjej "du, jag kommer och hämtar dig när jag har duschat. så kollar vi på det där" hmmm

jag kanske ska gå och ta en fika. nej. inte ensam, och inte utan pengarna som mickis fick låna av mig idag

tråkigt
liv.
men lite glad är jag ändå. allting är ganska bra egentligen. nu kommer muggnar och liza !!!!!!

måste lyssna på don't look back in anger innan jag går härifrån. fast jag slutar att skriva här NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0