stel som en pinne ja

sitter i skolan har nyss skrivit klart min argumenterande text om att vi ska ta bort monarkin i sverige, jeti ruligt var det och jag kommer inte kunna resa mig från stolen sen för mina ben kan inte röra sig haha. nu ska jag räkna ut kostnaden för ditt första barn första året. jag älskar individuella val som man glömmer att välja så man får det enda som finns kvar, barnkunskap<33 he ._.

sämsta fantasin nu så jag slutar skriva, snart. jag vill ha hörlurar så att ja kan lyssna på min musik. min mp3 dog imorse också.......kan inte mickis bara skynda sig till skolan så att jag kan få mina grajjer.

undrar just vad jag ska göra idag '-'
skriver senare HAI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0