vadå blogg?

nu sitter jag här med hicka och tänker på allt och alla. har nyss läst alla andras bloggar så jag kan inte låta bli att skriva lite min alldeles egna lilla blogg, hihi. nejmen jag är inte bra på det här jag skriver bara när jag känner att jag måste skriva någonting någonstans. min dag idag har varit världens längsta och ganska så jobbig. tills jag slutade skolan, då träffade jag lisa sen var jag med henne tills bussen gick halv nio :) lisa min vän, ho är söt ho!

jag sitter och längtar till helgen. och jag köpte nyss ett par nya skor men nu har jag sett några andra skor som jag vill ha. och några som jag verkligen INTE vill ha. jag måste tänka ut vad jag önskar mig i julklapp också, jag kommer bara på allting på julafton och då är det ju försent..

ååh det är så mycket saker att göra i skolan så jag dör. igår blev jag i alla fall färdig med uppsatsen till idrotten men jag har ett prov imorgon som jag känner att jag inte kan plugga på..när papprena ligger kvar i skåpet i skolan. åhh det FINNS INGET(!) TRÅKIGARE än prov och uppsatser....tur att det bara är ungefär 10 skoldagar kvar nu innan jullovet

NU ÄRE BARA SNÖN SOM FATTAS, och lite julmyyyys
ge mig båda då! tack. nu ska jag gå för jag har ont i magen, ni får ha det så bra. vem vet, ja kanske skriver om sådär en månad igen. varför går klockan så fort? redan halv elva

i februari är det dags för håkan-konserten också den kommer att bli mysig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0