det är någon annans problem

söndag, min hat-dag. fast den här var helt okej. vaknade hemma hos matilda imorse efter att ha sovit ca. fyra timmar >< vi tog oss upp ur sängen och ner till kebabhuset och käka pizza. det kändes som att vi åt minst tio st. var, haha jag har aldrig varit så mätt. sen blev det äntligen mörkt ute :) då såg vi på harry potter och sov lite. och jag letade efter mozart hela dagen men han var helt försvunnen..wierd. så då tog jag bussen hem, och min mp3 dog när vi precis hade kommit ut ur linde det sög verkligen. jag började tänka på massa grejer och jag fick inte bort det ur huvudet. och såna där 'äldre män' som ska sitta framför en på bussen och le hela vägen, de orkar jag inte med. nej det snurrar i huvudet nu. ska duscha sen sova järnet. tillbaka till skolan imorgon ._.

jag får aldrig ihop alla mina tankar på ett bra sätt när jag skriver så jag lär sluta nu. ska ta mig en daimers

mliers kliers s. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0