det var på tiden, kanske

jag skriver så mycket här. nej. men nu blev jag tvungen att göra någonting för att min tand gör så in i helvetesONT. vet inte vart jag ska ta vägen. måste ta en till ipren och ligga och dö.. drog med mig mickis och karlsson på bio igår, johanna väljer film: nya saw filmen. jag hatar dom verkligen dom är inte bra någonstans. men popcorn är fint och dom två också så det var bra kväll ändå :>> muggen hon valde att bara sitta hemma och muggla istället för att hänga med oss. mgunnarsson.blogg.se, skönare person är inte svårt att hitta

jag måste skriva lite om mitt liv nu och inte bara om muggnar hela tiden. hon tar ju alltid all plats..så, nu har ja bara en vecka kvar på praktiken, meritorrr. får gå upp 05.00 och åka iväg till linde en halvtimme senare, det suger ju verkligen. men sen är det frukost där och det kan ju vara det bästa någonsin. nej vad tråkigt det blev nu

jag återkommer....
hem till amandar senare ikväll kan bli kul ^^.

ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0