090318: if you could prove that your heart is bigger than your ego.

jag är inte den som är långsynt ska ni veta. inte närsynt heller. skönt. men ah. så är jag arg på dig länge, eller föralltid tillochmed, då har du gjort något riktigt förjävligt. faktiskt. sweeeet :) påtal om det så.. jag visste att jag skulle bli förkyld pga. promenaden igårnatt. yes nu är jag ju det. har ont i huvudet också. och lisa som försöker tvinga med mig på festligheter och bastu imorgon.. får se hur det blir med den saken va. hoppas inte att jag blir sjuk iaf. det skulle ju var jäääätte tråkigt.. med tanke på att lovet snart är slut och skolan äntligen börjar igen på måndag.

nu ska jag lägga mig i min säng som står i mitt otroligt städade rum,
och kolla på min serie.
allt är perfekt. sovgott små barn.

vet inte vad som hände men nu känner jag mig mer som mig själv igen. tack för idag alla människor jag träffat. och tack lis ♥ för att du gjort mitt påsklov och alltid bjudit in mig när alla andra bjudit ut.... eh.

varenda gång jag skriver ordet och direkt efter en punkt (ex: hej. och då) så tänker jag på min käre lärare ann-sofie som jag hade i 1-2an. "MAN BÖRJAR ALDRIG EN MENING MED ORDET OCH!!!!" förlåt..

och så har jag ett svar till Anonyms kommentar: låten jag la upp sist är Sébastien Tellier - Divine.

Kommentarer
Postat av: lis

:* du är inte sjuk, du inbillar dig.

2009-04-18 @ 12:54:01
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0