090406: vad spelar det för roll?

jag har egentligen ingenting att säga till er. jag vet inte varför jag började skriva. antar att det bara blev så. jag klickade upp ett nytt inlägg. och så började det med "vad spelar det för roll?". vad mycket tankar jag har inuti mitt huvud ikväll. det var likadant igår. som tur var hade jag min sovkompis igår. men idag har jag ingen. hmm. nej jag tycker inte synd om mig själv. jag bara tänker lite. det får man. ja egentligen får man väl göra vad fan man vill med allt. man bestämmer ju faktiskt över sig själv. gör man något som man egentligen inte borde göra så går det ändå alltid ut över en själv i slutändan. oj vad djup jag känner mig ikväll. nej jag bara skriver utan att tänka. det är ju upp till dig om du vill läsa eller inte. läser du det här så antar jag att du läst resten också..

just nu funderar jag på vad jag ska göra imorgon. ta mig upp till skolan. men före det... hitta kläderna jag ska ha på mig. vad det nu kan vara. skolan var det ja.. projekt och företagande första lektionen, eller hela förmiddagen är det. det är helt okej. sen.. naturkunskap. det är allt annat än helt okej. eller ja allt som är sämre än det. whatever. jag överlever. after that..  lisa? 

 


nu.. serien igen.
snart.. sova. 

hör av dig :>

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken jobbig skoldag... hoppas du överlever så vi kan få fler blogginlägg

2009-04-07 @ 03:23:49
Postat av: fragbite was here

gud vilken jobbig skoldag... hoppas du överlever så vi kan få mer blogginlägg :)

2009-04-07 @ 03:25:27
Postat av: lis

min hund, lissåååååå!!!! call me biatch

2009-04-07 @ 09:34:40
URL: http://liseenliz.blogg.se/
Postat av: matilda

yeeah fragbite

2009-04-08 @ 12:19:17
URL: http://mgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0