090407: call me, biaatch!

här är jag igen. livs levande. idag hann jag med mycket i skolan. skriva några meningar sen slutade vi. tog mig en promenad till hotellet och skulle hämta papper men dom hade inte fått mycket gjort med dom så jag blir tvungen att gå dit imorgon igen. dom jevlarna. ja vad är det som är nytt i mitt liv idag då. jag har lärt mig hur man gör lockar med plattången. och mickis har fortfarande inte blivit frisk så när de andra har en dålig dag i skolan så har jag jätte tråkigt. haha det där blev nog lite konstigt. bara jag som förstår mig själv. snart ringer muggnar. måste göra mig beredd. jo justja. jag har suttit på en brygga och haft det mysigt idag också. nu är jag hos min beste.

 

puss idag.
mliiii glad

Kommentarer
Postat av: lis

bäbis

2009-04-07 @ 21:49:27
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0