090408: kalashåla

idag har alla varit deppiga och arga. pga av det dåliga vädret. men jag och muggnar tog oss en promenad trots det. det är roligt hur vädret bestämmer hur alla mår. och att när man pratar om vädret har man verkligen ingenting bättre att säga... såatteh. jag ger upp. gör jag världen bättre genom att skriva blogg? nej det är klart att jag inte gör det. MEN! nu kommer det.. "men"et som ni satt och hoppades på skulle dyka upp. du som läser blir nog iaf mycket gladare och mår mycket bättre efter att ha läst det jag skrivit ihop här. jag är glad att jag gör er glada.

vad mer.. vädret. kanske. jag hoppas på sol imorgon för då tänker jag springa runt ute som en galning. aa justja.. en grej till. en liten grej.  nu har jag LOOOOOOOOOV! ledig från skolan i 11 dagar. jag är fri

mliiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0