090414

Besvara frågorna med enbart med låttitlarna från en och samma artist. Undvik att upprepa en låttitel...

håkan hellström
Är du kvinna eller man?: jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
Beskriv dig själv: den fulaste flickan i världen :>
Vad tycker du om dig själv?: magiskt men tragiskt
Beskriv var du bor för tillfället: bara dårar rusar in
Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka? jag har varit i alla städer
Favoritfärdmedel: en vän med en bil
Din bästa vän är: fade away
Hur är vädret?: augusti i helvetet
Favorittid på dagen: 13
Om ditt liv var en tv-serie vad skulle den då heta?: jag var bara inte gjord för dessa dagar
Vad är livet för dig?: atombomb
Det bästa rådet du kan ge?: jag ger dig.. min morgon
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då?: hurricane gilbert
Favoritmat: jag vill ha allting
Dagens tanke: tro och tvivel
Din själs nuvarande tillstånd: trubbel
Ditt motto: dom kommer kliva på dig igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0