090415: problems

godmorgon. låg och vred mig i sängen till fyra-halv fem igår. eller imorse rättare sagt. jag hatar såna kvällar. när man verkligen känner att det är helt kört och vet att man inte kommer att kunna somna på ett lååångt tag. när sängen inte är nå skön alls och det går inte att ligga på något sätt. allt är bara fel.

 jag lyckades tydligen somna tillslut iaf men så blir man självklart väckt halv tolv. nyss. jag förstår inte hur alla orkar hålla på och väcka en när man har LOV. låt mig sova ut för en gångs skull det är allting någonting.

och nu då?
jag har ingenting att göra. varför lät ni mig inte soooova :(((((
det är mulet ute. värdelöst. ring mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0