090418: all u have to do is dream

g-g-godmorgon.
jag drömde inatt att jag och mickis åkte på festival. allt var helt mörkt där och det första vi gjorde var att gå och duscha och sen ville mickis sova. jag stannade i duschen ett tag, tror jag. för när jag kom tillbaka till filten som vi skulle sova på? så hade det snöat massor. sen kommer jag ihåg att jag vaknade här på mitt rum, fortfarande i drömmen, och det stog en massa grejer i fönstret. en stereo en telefon en liten tv osv.. och ja kunde inte öppna ögonen ordentligt för allt var så ljust. någon som kan tolka drömmar? vad menas med min dröm? höhö. den var iaf wierd som tusan.

duschen nu. hoppas inte att det snöar under tiden.

första låten jag lyssnade på när jag vaknade imorse:

Kommentarer
Postat av: matilda

fan då... trodde det skulle va en låt i stil med "ja ser det snöar!" ;<

2009-04-18 @ 15:43:22
URL: http://mgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0