090427: deeptalk?

det skulle ju vara pinsamt. ja om man inte visste vem man var. alltså. man ville alltid vara som alla andra. tex. man köpte alltid samma kläder som någon annan. alltid en dag efter - samma kläder. eller så kanske man hittade någons blogg. och tänkte "jag fick en idé jag ska göra om min blogg. hmm hur ska den se ut.. ja vet. exakt som hennes/hans/det." eller så kan man ta saker från någon annan. försöka iaf. försöka få alla på sin sida. stjäla människor från andra helt enkelt. vad tråkigt och jobbigt det skulle vara om man höll på så. ägnade sitt liv åt att vilja vara som alla andra och bara försöka TA. stil, kompisar, utseende osv..

trist. för de brukar ju aldrig lyckas eller hur. de blir bara den trista wannaben.
surru du du. jag hoppas att ni vet vilka ni är och inte behöver försöka vara någon annan.

okej om man tycker om samma musik som någon annan eller tycker om samma kläder som någon annan, för det finns ju inte olika musik & kläder så det räcker åt alla.. men det är så uppenbart när det går över styr :>

hej va.

Kommentarer
Postat av: matilda

jag vet precis hur du menar! alla vet att man sa mmm gunnar långt innan mmm marabou... marabou kan dra åt helvete

2009-04-27 @ 20:17:26
URL: http://mgunnarsson.blogg.se/
Postat av: mliers jga

hahahaha du är så oseriös hela tiden mmmgunnar. dahh!

2009-04-27 @ 20:19:03
URL: http://http:/mliers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0