090428: ???!

jag läste nyss en lång text. tankar om skolan. skriven utav lisa. jag måste också:
våra skoldagar är så värdelösa så jag vet inte vart jag ska ta vägen. idag slutade vi klockan tolv för det blev inget av med någonting. varför? suger? den? åker dit och åker hem. varför gå upp klockan sju på morgonen överhuvudtaget när det är såhär? segt.

idag tänkte jag göra någonting vettigt av skoldagen och redovisa min naturkunskapsuppgift men nej. det gick inte att skriva ut papprena någonstans. inte ens det fungerar.
"jag kan inte redovisa för det går inte att skriva ut"
"du måste lära dig planera du måste kolla upp skrivarna innan!!!!"
"men hur skulle jag kunna veta att inte ens DE fungerar? ingenting funkar ju här"
"LYSSNA NU!! när du får ett jobb så måste du blabla...."
åh det är det värsta som finns. få en lektion i att man "måste planera sitt liv" och att "ett jobb är verkligen inte samma sak som att gå i skolan" nehe? va?!?!? äre så? -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0