090818: backz to schoolz

efter två bussar, en taxi och en promenad är jag nu hemma. har precis ätit god mat och druckit kaffe och mitt humör är på topp. första skoldagen idag och det var fen trevligt. träffa alla gamle vänner som man inte sett på hela sommaren. jag inser nu hur mycket jag har saknat vissa :) 

meeen.. vårat schema suger verkligen. 08.40-16.00 varje dag och jag upptäckte att jag bara har tio minuters rast imorgon mellan 12.00-16.00 :| will i survive?! det återstår att se. tillbaka till de bra sakerna... jag tror att liza kommer att förgylla mina engelskaB lektioner, jag hoppas verkligen på det :>

läget dåååå?

jag har så mycket saker planerat känns det som. bra saker. jag är på så bra humör just nu, det var längesen jag kände mig såhär haha. nu ska jag sy ihop ett par byxor och lyssna på africa to malaga, hej

Kommentarer
Postat av: lis

min låt :)

2009-08-19 @ 14:37:30
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0