090824: and i say hey to you!

mitt schema har visat sig vara ganska bra faktiskt. på måndagar, som idag, slutar jag redan vid halv ett :) jaa, så vid den tiden ringde jag som vanligt till lisa och sa "jag har slutat nu". det visade sig att hon var i örebro så jag tog mig in dit men åkte därifrån nästan lika snabbt.

jag åkte hem för att jag var så SATANS hungrig!!!! kan bero på dagens skollunch som var potatisbullar och blodpudding, den gamla fina duon som man fått alldeles för mycket av de senaste 11 åren i skolan. men hjälp, har jag gått hela 11 år i skolan? det låter ju bara konstigt.

nej nu ska jag göra fiskpinnar. är inte det nästan den GODASTE maten som finns? så nyttigt också. med fisk. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0