090826: don't cry for the times you lost in your life.

Kommer ni ihåg vilken otrooooligt positiv attityd jag hade till engelskaB för en vecka sen. den är i allafall inte lika posetiv längre. jag trodde inte att vi skulle behöva skriva uppsatser. varför tänkte jag inte på det? nu har jag en uppsats att göra, om vad jag tycker om familjeliv. vid vilken ålder det är lämpligt att skaffa barn osv. jaha, några A4 om det alltså... hmm.

det har spöregnat hela dagen. helt okej om du frågar mig, då har jag en bra anledning till att bara stanna inomhus. jag ska se på film och sova de resterande timmarna av dagen. inleder myset nu med tacochips i min tomma mage. man kan nog inte leva på nudlar.

man kan inte leva utan pengar heller. jag måste få tag på 300kronor tills på lördag om jag ska kunna gå på den där parkfestjäveln. jag vet inte om jag orkar anstränga mig. orkar jag verkligen det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0