090826: STREESSSS

man blir sjukt stressad när man inte har några pengar alls. jag måste gå till banken imorgon, synd bara att vi ska på studiebesök hela dagen? och var kollar man bankens öppettider? hinner jag dit efter det där studiebesöket?

jag måste skriva ut några papper också. och fylla i massa papper och skicka in dom innan den första? september. och de där pengarna som dragits från mitt kort utan att jag hade dom? va? jag HATAR att allting styrs av pengar. jag får huvudvärk av tanken på pengar. nu börjar det bli höst, det betyder att man måste köpa nya kläder, nya SKOR. ja har jag inte råd med nya skor blir jag tvungen att sitta inne hela vintern för man kan inte gå i tygskor i en meter snö och 20 minusgrader. jaha då kan jag inte ta mig till skolan och då kan jag inte ta studenten sen och då får jag inte mina betyg och då får jag inget jobb och utan jobb får jag inga pengar.

det är så lätt att slösa pengar och så svårt att tjäna pengar, men det ena kräver det andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0