090828: save the best for last

jag känner mig
ensam
övergiven
lämnad
sviken
bortglömd
utan min mobiltelefon. faktiskt.

jag är så trött efter gårdagens kväll. hur säger man det då? "gårkvällen" låter inte helt 100. men det kanske är det rätta. vem vet. spelar det så jättestor roll just nu? nej. jag vill läsa en speciell bok nu, men det går inte. FÖR ATT: den var utlånad så jag har den inte, och hade den inte varit utlånad så hade jag ändå inte haft någon bra lampa att sitta under. såatt.. jag ska ta och kolla på en film. såg att det finns en ny Beckfilm.. den kanske kom ut för längesen? hur som helst så blev jag sugen på att se den på bio någon gång i en annan tid då jag har råd med det..

idag ska jag bara sova och så blir det parkfesten imorgon. ska bli roligt att umgås med lisa linnie och lovet ♥ nej nu ska jag göra något som jag verkligen längtat efter idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0