090831: JAG HATAR SPOTIFYREKLAAAMERNA!

hej hej hallå.
väldigt lugn dag idag förutom morgonen. men NÄR är en morgon innan skolan lugn egentligen, aldrig för mig. jag missade inte min buss imorse iaf. fortsatte sova på bussen till skolan, det kan vara det bästa. till min stora förvåning så såg jag mickis när jag kom fram. jaha vad gör hon vaken såhär tidigt tänkte jag då. men jag blev glad för då slapp jag sitta ensam på engelskan. BRA VA? AA jag vet :) heh3. skolan kanske inte var så intressant ändå..

jag käkade nyss tacos och drack coca cola - de är två av sakerna på min "saker som gör livet värt att leva, topp 10" lista.

till sist måste jag skriva en sak till liza. och det är att jag har en parthy spotilista nu! mhm du blir inte besviken det kan jag lova.

nu kaffe sen ska jag se på LEGALLY BLONDE 2 som går på tv 20.00 för det är ungefär på den tankenivån jag är idag. för jag antar att det inte behövs så mycket hjärna för att förstå den. har ju tyvärr inte sett 1an, hoppas det går bra ändå. hej ;>

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle ju lägga upp bilder :o

2009-08-31 @ 19:05:56
Postat av: Anonym

kan du inte posta spotifylistan?:p

2009-08-31 @ 23:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0