det är såhär man mår när man hemligheter har.

det är snart September alltså, det känns jätteskumt tycker jag. att tiden kan gå så fort. men jag gillar ändå den tiden när det börjar bli höst det är riktigt mysigt. och ja, Det känns helt okej att komma tillbaka till skolan nu också, tillbaka till verkligheten.
haha jag vet så väl att jag kommer ångra det redan första dagen. Det kommer att vara så... likadant. likadant som det har varit de här senaste två åren. Men det är inte helt fel alla gånger heller. det bästa är att jag slipper körkortsteorin nu. ÅHHHHH tack gud, jag glömmer aldrig de tvåtimmars-lektionerna ._. vad TRÅKIGT det vaaaaar! vilket roligt och intressant inlägg detta blev. jag hoppas att du kom ända hit ner. pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0