091205: haha

jag blir ju inte förvånad över mig själv.

Kom nyss hem. Trots kvällens små insidenter incidenter, ja, så har jag haft en rolig kväll. Kan vara för att jag inte råkade ut för något överhuvudtaget utan bara fick hoppa runt bäst jag ville.

Sitter och tuggar på två små mackor och lyssnar på Captain jack. Jag är så sugen på kaffe.. tror jag ska värma mig en kopp. snabbkaffe.

Imorgon ska jag handla julklappar. dudå?
den här bloggen blir bara värre och värre jag borde nog sluta snart.
mliiiiiiii..

liza my luv.



it's really good to hear your voice saying my name
it sounds so sweet.
 


Kommentarer
Postat av: moa

NEEEEEEEEEEEEE SLUTE ICKE

2009-12-06 @ 09:46:35
URL: http://cochetts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0