091215: VINTERNOLL2.

det snööööööööööööar som aldrig förr. Äntligen. nu märker jag att jag måste ha vinterskor. Har halkat till 20ggr idag och ramlat på riktigt en gång, ont som tusan! Men vad ska man ha för skor i vinter? vinterkläder är så fula. jackor och skor. Men converse blir nog tyvärr lite kallt..

Idag när jag precis gått av bussen från skolan kom jag på att det var ikväll min kusin skulle ha luciatåg och hon ville så gääärna att jag skulle komma så jag ställde upp.
De roligaste var när killen (stjärngossen) som stod i mitten av mitternas mitt började trängas mitt under en låt och var påväg därifrån.. någon frågade "vart ska duuu?!" så svarade han "neh ska bara pissa". hahahaha.

Nu ska jag ta mig en långdusch ♥
laterrrrrrrr..

finns det INGEN som vill gå på kent i mars? :(


Kommentarer
Postat av: matilda

mickis ska väl gå? ;>

2009-12-16 @ 12:52:12
URL: http://mgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0