091219: JAG ÖNSKAR ATT JAG HADE ETT PENGATRÄD.

HAI.
Jag gick runt i affärer i fyra timmar och resultatet av det är TVÅ stackars julklappar och EN födelsedagspresent. Jag hade verkligen ingen aaaaning om vad jag skulle köpa till någon så det gick inge bra alls. jaja, nu ligger det i allafall tre paket här - bättre än inget alls. En sak som jag blev så glad över är att dom öppnat en restaurang med kinamat inne på Marieberg - det är så goooooooottt!
Skumtomtar, varför är det så gott? jag hatar ju allt annat skumgodis.

jaha! Promoe heter egentligen Mårten och det är Jason som är Timbuktu? jag är så efter...

imorgon lär jag må bättre för jag har inte galet roligt här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0