091222: JAG HAR GÅTT I IDE.



Kom nyss ut ur bastun, hur skönt är det inte? Tråkigt bara att jag inte har något tålamod alls.. den hann inte bli så jättevarm men jag orkade helt enkelt inte vänta. jag förstår inte var min engergi tagit vägen. OK, idag har jag i allafall julstädat huset men jag har tagit sov-pauser.

Igår skulle jag göra knäck, det gick väl bra. synd bara att den smakade bränt och var stenhård när jag smakade på den. Jag blev så ledsen, som tur var gjorde mami ny idag :) haha varför är mammor bäst på allt som har med mat att göra? Jag är fan utbildad..

Imorgon, om jag har ork, ska jag köpa de sista julklapparna. dagen före. Så sent har jag aldrig varit ute! Jag har heller aldrig gått i ide som nu. Jag hoppas på bättre humör på torsdag då det är julafton hos kusinerna, sedan fredag då vi ska fira Lisa och så lördag då det blir utgång på hotellet. 

lär göra något åt det här. innan jag torkar bort av torrheeeeeet..
köpa en kamera ska jag också göra. 
later,  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0