091227: FREE FALLIN'

Jag undrar vilka de är som orkar läsa min blogg varje dag.



Igår startade vi hemma hos Johan, han visade sina Sunny beach skillllls och bjöd på massa olika drinkar. efter ett par timmar gick vi iväg mot hotellet, utan biljetter så de va rätt så dött när vi kom dit men efter ett tag var det folk överallt. Jag hade kul som tusan, dansade enda tills de spelade Somewhere over the rainbow som någon sorts mysig avslutning? klockan 02.00. Efter en timmes köande för en sketen kebabtallrik tog vi sedan taxi hem till lovisa ........ Klockan 10.30 imorse somnade jag på hennes matta. jag har sovit bättre i mina dagar!

Nu är jag hemmaaaaa - ätit pizza, duschat, och druckit kaffe. ♥ Tråkigt bara att vi körde i diket på vägen hem så vi blev sittandes i bilen, som lutade, en timme i väntan på hjälp upp, haha. När den väl kom säger mamma: "vi har klantat oss". VI har klantat oss? trots att de bara var hon som höll i ratten. jaså. 

nuuuu: film.
later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0