090212:

varför är det så svårt att komma på en rubrik då. varför måste det ens finnas en. jag vill inte ha någon (?)

sitter hemma hos mickis nu efter bara två timmars skoldag. vi har nog det bästa schemat någonsin. ja men vad hände i skolan idag då...inte lika mycket drama som igår men det var ändå så det räckte och blev över. luv. lov är det nu. nog det bästa som kunde hända. det kom precis i rätt tid. jag ska se till att inte slösa bort någon dag på det här lovet. får väl se hur det går. klockan sex ikväll åker jag i allfall till stockholm. när jag kommer fram dit ska jag äta smörgåstårta och imorgon så bjuds det på fika, det är ju såndär 'speciell dag'. hoppas att jag kommer hem med något roligt sen också.

jag har en skön känsla hoppas den håller i sig hela dagen helgen veckan lovet livet

Kommentarer
Postat av: amanda

jag vill inte heller ha rubrik!

2009-02-14 @ 14:14:09
URL: http://cuuko.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0