090221: saturday

det känns som att jag börjar många inlägg med "jaaaaa" eller något liknande. därför  gör jag inte det nu hö hö. och om någon undrar varför jag alltid skriver allting med små bokstäver så kan jag ge er ett svar: först var det en tvångstanke och nu tänker jag inte ens på det. förutom nu när jag tänkte på det. och skrev det. jag gör iaf alltid det i sms också så om ni någon gång skulle få ett sms av mig där det finns stora bokstäver så är det INTE JAG som skrivit det. någon annan. okej punkt.

jag undrar jag undrar. försöker fixa iordning kvällen nu jag hoppas det går bra. måste fixa massor nu. vi kanske ses någonstans ikväll, om ni har tur. ciao ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0