090225: i ett enkelt i

vilken dag idag idag idag. allting har varit irriterande. och själva tanken på att allt var irriterande var nog ändå det mest irriterande. och min lärare. "HUR GÅR DET? :D:D går det braa?" så svarade jag "mm" så gick han bara. sen kom han igen efter några minuter "EMELÄ GÅR DET BRA?" och tog handen på min axel och hets-skakade den så att jag inte kunde stå still, då sa jag bara........ ingenting. irriterande.. och pipiga röster i mitt öra hela dagen....

jag gick hem till matilda efter skolan. irriterande. nej det var faktiskt bra. tänkte skriva att jag måste göra något kul med henne snart så kom jag på att jag ska det. på fredag. det kan bli roligt :>
"A FÖFAN!" skulle mickis ha sagt nu.
 
nej men det här är nog en bra kväll för hittills har dagen bara blivit bättre och bättre. ska kolla på en film och sova. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0