090202: hej amanda (och ni andra)

kände mig tvungen att skriva lite, för amandas skull. hon älskar att läsa min blogg. läste hennes nyss förresten. den sista melonen haha.

den här dagen har gått ASFORT..så ni verkligen förstår.  jag har inte gjort någonting. skolan? kommer inte ens ihåg vad som hände där. funderar på att stanna hemma och sova imorgon.  har hosta osv... sjuk alltså. men det är så trist .__. vet inte vad jag ska göra göra göra med allt och ingenting. trött på inget trött på allt. äckligt väder. jag HATAR när det är soligt + snö. allt bara lyser. överallt !!!

nej nu ska fortsätta att bara sitta här. och bara lyssna på musik ett tag sen ska jag väl duscha sova se film dricka juice. jag vet inte. borsta tänderna. nej allt känns jobbigt. blir nog kvar här med musiken ett bra tag

dryg. tur att jag är rolig :) hejdå vi ses och hörs

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt

2009-02-02 @ 22:15:11
URL: http://liseenliz.blogg.se/
Postat av: amanda

hej mlisan

2009-02-07 @ 14:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0