a promise in the dark

and i keep keep hanging on..

ja! sitter. ensam. lyssnar på musik. kom på att jag måste fixa mp3. musik, på buss med släckta lampor<33

jag kom på att..det är januari nu. 13 va? aa det spelar egentligen ingen roll vilket datum, det jag vill komma fram till är att det är INTE påväg att bli vår ute nu, som man tror..jag tror* va andra tror det har jag ingen aning om och det spelar ingen roll. blabla? iallafall så är det både februari & mars kvar. det kan vara snö i april också. fast om jag tänker så överlever jag inte så nuu är det snart vår! fett.

gamliers



ge mig 1 myskvällen 2 väskan 3 tacos med en kompis 4 kungsträdgården + ett par skridskor + !!! 5 sommar

Kommentarer
Postat av: lis

jag kan fixa myskvällen väskan tacos med kompisjag och ett par skridskor till dig, men sommaren får du fixa!!!!

2009-01-13 @ 20:12:25
URL: http://liseenliz.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack kompis du är bäst :> men ja tror inte ja kan fixa sommaren

2009-01-13 @ 21:19:55
URL: http://mliers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0