fu KH

jag börjar med att...jag älskar skolan. har tagit åtta-bussen på morgonen både igår och idag, kommit till skolan, mött någon som säger "lektionerna på förmiddagen är inställda" suttit i skolan och väntat på naturkunskapäckel som börjar tolv-halv ett. och sen..slutat klockan ett och fått vänta på tvåbuss hem :))

hade ja stannat hemma igår och idag hade jag bara fått en timmes frånvaro sammanlagt, jfpqojropqjwrprewjölg
kände på mig att ja skulle stannat hemma. äckligt.

och det värsta som finns (ok inte det värsta men det är verkligen dddrygt) är: när den man vill vara med är antingen bortrest eller jätte sjuk! hatar det verkligen.

nej, ingen av dom jag vill vara med är något av det nu..dom är bara sega idag..

jag är sämst på att vara ensam. skriver ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0