ingen, ingen, ingen, ingen hööööööör

åh. någon har smittat mig med förkylning och allting. bäh. dom andra åkte och fikade hos farmor och farfar nu men jag känner mig rätt sugen på te och kolla på film på mitt rum hela dagen. fast inte ikväll. då ville jag inte vara ensam längre.
jag vill köpa så mycket nya kläder alla mina har tagit slut nu :/ nej jag är helt död i huvet. igår på bussen visste jag inte vad jag pratade om haha, berit skrattade lite åt mig (berit är ingen gammal tant, det är erik)

lisa matilda mickis liza helene josefine ♥

ei jag har klii nu, måste leta reda på min mobiltelefoners
over and out gamli kamli mliers kliers mli kli, you're true friend eh

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 puss

2009-01-02 @ 23:03:19
Postat av: gurli.blogg.seeee

du är bra <3

2009-01-04 @ 17:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0