jag är mli

(nehe men okej, jag skriver om allting jag nyss skrev som bara försvann)

jag kunde inte sova igår. lisa sov. jag låg och tittade på tv i lugn och ro när lisa slängde sig upp och slog mig i huvudet
"SOVER DU?"
"nej det gör jag inte"
"TVN! FAN VA LJUST DET ÄR. kan du inte sova? :/ har du ens försökt? men..zzZZZZZ"

imorse när jag gick upp så såg jag smulan katten ligga på akvariet och fiska, hon försökte iaf :> jag och lisa åt god frukost mackor och te sen tog vi oss själva och linnie och gick till skolan, där blev allt dåligt och tråkigt. när jag kom dit fick jag reda på att vi tydligen ska börja 11.10 på torsdagar så det var två timmar kvar till svenskan :) men den var värd att vänta på...ehm. hade en kvarts? samhällskunskap sen, och sen fick vi sluta. v-v-värdelöst :) 

huuuungrig. ska fixa en kladdkaka snart, som jag ska äta på efter att jag har ätit lite mat kanske hoppas jag kanske lite.
jag kom nog nästan ihåg allting jag hade skrivit . hoppas inte att allting försvinner igen 8)

slut på fantasi
the end, bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :D haha

2009-01-08 @ 21:53:30
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0