jag vill jag ska

vad vill du lilla flicka?
jag har ingenting att skriva här. fattar inte varför jag ens börjar. fast om ja tänker efter..är inte mitt fel att du läser

när man läser om skola blir man så trött på den som skrivit det så jag avstår. ska bara skriva rolig sak som min lärare sa på lektionen. nybliven pappa..
"ni fortsätter jobba med era egna företag idag. ni får räkna ut kostnader...va har ni för startkapital och....VEET NI HUR ÄCKLIGT DET ÄR ATT BYTA BLÖJOR?!" han verkar redan trött på att vara pappi, stackarn..

mickis gick med mig hem till henne själv (tänkte på en speciell grej därför ja skrev så konstigt) efter skolan..

det ringde
mickis svarade..pratade..la på
sen sa hon "FINT! jag har jobb när skolan är klar"
okej...........
i ett annat land också? hmm

då tänkte jag på att jag orkar inte skiljas från mina vänner. sluta skolan blir ju mer än skönt men vadå. tråkigt..
ensamvarg kommer jag säkert bli. men JA man träffar nytt folk men

åhhhhh jobbiga tankar. jag vill bestämma var alla ska vara!!!! jag SKA göra det

Kommentarer
Postat av: matilda

jobb!? vart? :(

2009-01-20 @ 18:50:30
URL: http://mgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0