misis

MEN HALLÅ! hei. nej idag är det en sånhär dag igen jag har ingen fantasi :> då får jag väl göra det tråkigaste, berätta om min dag. jag har spelat kort, varit med lisa på synundersökning som jag själv ska på imorgon 8) det kostar 100spänn och tar..3 min? jag och lisa åt i allafall baguette efter det och sen köpte vi semlor så gick vi hem till görgen och åt dom och drack mjölk. nej..hem till lisa gick vi.

nu har jag bästa misiskläder på mig. ska dricka te kanske. spillde nyss ut alla smulor från brändamandlar över tangentbordet :) dom försvann in i det. laddar ner två filmer som jag ska kolla på snart och somna ska jag också göra.

haha oj klockan var visst bara halv nio, jag tippade på elva.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0