tycker synd om mig själv

hej! kom nyss hem från mickis. nu har jag jevligt tråkigt. fast nyss gjorde jag en kycklingsallad så snart ska jag äta den :D när mammas hembakade bröd är klara i ugnen :> hihi. sen vet jag inte vad jag ska ta mig till. det är ju lördagkväll så någonting vill jag väl göra. "blev dom brända?" hörde jag mamma säga nu..fan. hoppas inte bröden är förstörda :(

jag vill: att min dator ska fungera

igår var det fredag helt okej fredag. var hos mickis, sen kom amanda så gick vi hem till jens och hämtade honom (det gick inte fort. väntade på timmie också) sen tvingade vi tohsen att släppa in oss, så kollade vi på film och....... något mera. helt okej fredagkväll ja ja :))

och nu..maaaaaaaaaaaat. ha en bra kväll va :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0